Fikir Atölyesi
Amaç: Farklı düşünme, değişim ve gelişime açık olma, yeni fikirler üretebilme (üretmenin keyfini yaşama), hayal gücünün sınırlarını geliştirme, eleştirel yönün sağlıklı gelişimi, proje yapma ve olgunlaştırma, araştırmacı yönün geliştirilmesi gibi durumların kazandırılması.
Uygulanışı: Farklı düşünen öğrencilerin tespiti için 3 sorudan oluşan sınav yapılması. Sonuçlara değerlendirilip yapılacak çalışmanın amacına uygun cevaplar veren öğrencilerin tespit edilmesi. Bu öğrencilerle her hafta Salı günü toplantılar yapılması. Yapılan ilk 3 toplantıda amaca yönelik eğitim yapılması. Sonrasında paydaş okullardaki yapılan çalışmaların incelenmesi için listelerin oluşturulması. Bu listelerdeki okullarda yapılan dikkat çekici çalışmaların tespit edilmesi. Tespit edilen çalışmaların not alınıp ekiple grup tartışması yapma yolu ile değerlendirilmesi (Bu çalışmaların sonraki çalışmalar için ilham kaynağı olması). Son olarak da çalışmaların okul idaresine proje olarak sunulması.
Çalışmadan sorumlu Öğretmen: Muhammed Mustafa Şimşek
Çalışmaya Katılan Öğrencilerimiz : (11-A) Senanur Aktaş, (9-E) İlknur Gücel, (12-G) Gülistan Turhan, (12-F) Kader Can, (12-F) Selma Tekyol, (9-H) Hatice Yavuz, (11-G) Dicle Çiçek, (9-B) Sevim Çark, (9-H) Esma Baş, (12-J) Nasibe Sadik, (11-K) Hatice Zeynep Göztok, (9-G) Fatma Nisanur Harman, (9-H) Semanur Kalkan, (11-G) Ayşe Nazli Sualp, (11-C) Bahar Ekin