A)Okul müdürü ve ilgili idareciyle yapılacak çalışmalar
B)Müdürün başkanlığında ve ilgili idarecilerle beraber Eğitim Koçluğu ile ilgili okul öğretmen ve öğrencilerine tanıtım semineri ve bilgilendirme çalışması yapıldı.
C)Eğitim Koçluğunun değerlendirilmesi
a) Okul müdürünün görevlendirdiği idarecilerin öğretmenlerle görüşmesi
b)Rehber öğretmenin Eğitim Koçluğu gruplarıyla görüşmesi
c)Yapılan değerlendirmelerin belli aralıklarla okul müdürüyle paylaşılması
D)Eğitim koçluğu gruplarının ve öğrencilerinin nasıl seçileceği ve öğretmenlerin gruplara atanması
a)11 ve 12. Sınıf öğrencilerinin geçmiş dönemdeki not ortalaması 70 ve üstü olan öğrencilerin belirlenmesi:
YENİ 11.SINIF KOÇLUK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002541_YENY_11.SINIF_KOCLUK.xlsx
YENİ 12.SINIF KOÇLUK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002541_YENY_12.SINIF_KOCLUK.xlsx
b)Okulumuzun öğretmen kadrosundaki branşları ve öğrencilerin alanları dikkate alınarak öğretmen dağılımı yapılmıştır.
E)Eğitim koçu öğretmeninin görevleri:
a)Eğitim koçunun öğrencilerle tanışması ve sürecin planlanması
b)Öğretmenin belirlediği gün ve saatte koçluk grubuyla görüşme yapması (Görüşme aralığı ayda 3 defa)
c) Eğitim koçunun grubundaki öğrencilerin velileriyle ihtiyaç dahilinde görüşmesi
d) Eğitim koçunun ihtiyaç duyması halinde grubundan sorumlu rehber öğretmen ve idareciyle görüşmesi
F) Eğitim koçluğunda kullanılacak dökümanların oluşturulup öğretmene verilmesi
a) Konu takip çizelgesi(Güncel TYT AYT konularının bölümlere( SAY,SÖZ,EA,DİL) göre ayrılması
KONU TAKİP ÇİZELGELERİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002604_KONU_TAKYP_CYZELGESY.docx
b) Soru takip çizelgesi(TYT AYT)
EA SORU TAKİP ÇİZELGESİ AYLIK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002635_EA_SORU_TAKYP_CYZELGESY_AYLIK.xlsx
SAYISAL SORU TAKİP ÇİZELGESİ AYLIK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002635_SAYISAL_SORU_TAKYP_CYZELGESY_AYLIK.xlsx
SÖZEL SORU TAKİP ÇİZELGESİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002635_SOZEL_SORU_TAKYP_CYZELGESY.xlsx
YABANCI DİL SORU TAKİP ÇİZELGESİ AYLIK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002635_YABANCI_DYL_SORU_TAKYP_CYZELGESY_AYLIK.xlsx
c)Öğrenci ve veli görüşme çizelgesi
ÖĞRENCİ GÖRÜŞME LİSTESİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002700_OYRENCY_GORUYME_LYSTESY.docx
A) YKS sisteminin öğrencilere tanıtılması(öğrencinin alanlara göre ayrılıp seminere alınması
YKS -ÖĞRENCİ SEMİNERİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04005332_YKS_-OYRENCY_SEMYNERY.pptx
B) Öğrencilere "Ara Tatillerin ve Yarıyıl Tatilinin Değerlendirilmesi" ve "Zaman Yönetimi" seminerlerinin yapılması
ZAMAN YÖNETİMİ ve PLANLI ÇALIŞMA (1) http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04004107_ZAMAN_YONETYMY_ve_PLANLI_CALIYMA_1.ppt
C) Verimli ders çalışma semineri okulun tüm sınıflarına tek tek girilerek verildi.
D) Velilere yönelik YKS sisteminin tanıtılması
YKS -VELİ SEMİNERİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04005333_YKS_-VELY_SEMYNERY.pptx
"Verimli Ders Çalışma " "Akademik Başarıda Aile Faktörü" bilgilendirme seminerlerinin velilere verilmesi
E) Moral-motivasyon açısından YÖKATLAS Sistemindeki "TYT AYT NET SİHİRBAZININ "tanıtılması ve kullanılması
F) "Soru Çözme Teknikleri" "Deneme Kültürü Oluşturma" Semineri yapılması
G) "Sınav kaygısı "seminerinin yapılması
H) Bireysel ve Grup Rehberliği olacak şekilde görüşmelerin yapılması(öğrencilere ders çalışma planının hazırlanması)
ÖRNEK DERS PROGRAMI ŞABLONU http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04004106_ORNEK_DERS_PROGRAMI_YABLONU.xlsx
I) Denemeler
a) Okul Deneme Ekibinin kurulması(Ekip Okul idaresi ,Okul Rehber Öğretmenleri , Temel Branşlardan birer öğretmen )
b) Ekibin deneme takvimini planlaması ve uygulaması
c) Yapılacak denemelerde ihtiyaca bağlı olarak "kelebek sisteminin" uygulanması
d) Yayınlarla irtibata geçilerek ücretsiz online denemelerin belirlenmesi ve öğrencilere duyurulması
e) Deneme analizleri: Öğretmenler denemeden bir hafta sonra öğrencilerle derste öğrencilerin talepleri doğrultusunda yapamadıkları sorularla ilgili deneme analizi yaparlar.
AYT DENEME TAKİP http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04051711_ayt_deneme_takip.xlsx
TYT DENEME TAKİP http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002441_tyt_deneme_takip.xlsx
YAZILI TAKİP http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002442_yazYlY__Takip_1.xlsx
İ) YKS Sisteminde Teknolojiden Faydalanma:
Öğrencilerimizin faydalanabilmesi adına okulun fiziksel-teknolojik imkanları doğrultusunda okulda "bilgisayar köşeleri" oluşturup güncel yks konularının video şeklinde bilgisayarlara yüklenmesiyle bilgisayarların öğrencilerin hizmetine sunulması .
YKS KONULARININ YILLARA GÖRE DAĞILIMI
TYT KONULARA GÖRE ÇIKMIŞ SORU DAĞILIMLARI http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002200_TYT_KONULARA_GORE_CIKMIY_SORU_DAYILIMLARI.docx
YKS KONULARININ YILLARA GÖRE DAĞILIMI http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002158_AYT_KONULARA_GORE_CIKMIY_SORU_DAYILIMI.docx
Yapılan Çalışmalar:
2019 TYT-AYT GÜNCEL KONULAR
2019 AYT EA KONULARI
2019 AYT SAYISAL KONULAR
2019 AYT SÖZEL KONULARI
2019 YDS KONULARI
2019-2020 TYT KONULARI
A) Kariyer Planlama:
a) "Meslek seçerken dikkat edilmesi gerekenlerle "ilgili öğrencilere seminer verildi.(link tanıtımı)
b) Ulusal Mesleki Bilgi Sisteminin tanıtılması ve kullanılması için rehberlik etmek (link-afiş-seminer)
C) Meslek Tanıtımları
Meslek tanıtımı rehberliği-->>http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/icerikler/meslek-tanitimi-rehberlik-calismasi_9567788.html
· Meslek tanıtım videolarının öğrenci kullanımına sunulması
· Meslek kitapçıları: İşkur'un oluşturmuş olduğu meslek kitapçıklarının öğrenciye sunulması
· Meslek tanıtım kartlarının koridorlara asılması
· Hem motivasyon hem de kariyer planlama adına mezun öğrencilerin okula davet edilmesi
· Okulun imkanları dahilinde üniversiteyle irtibat kurtularak üniversite gezisinin planlanması
MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
Mbs 1 http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002132_mbs1.pdf
Mbs 2 http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002133_mbs2.pdf
Mbs 3 http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002133_mbs3.pdf
Mbs 4 http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002134_mbs4.pdf
Meslek seçiminde 9 sihirli soru --->> http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/icerikler/meslek-seciminde-9-sihirli-soru_9585311.html
ALAN SEÇİMİ
ALAN SEÇİMİ ÖRNEK DİLEKÇE
HESAPLAMA MOTORU http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002408_HESAPLAMA_MOTORUSON_HALY-2.xlsx
SEÇMELİ DERS (DÜZ LİSE 2019-2020) http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002408_SECMELY_DERS_DUZ_LYSE_2019-2020.xlsx
SEÇMELİ DERS 2019-2020 http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002408_SECMELY_DERS_2019-2020.xlsx
B)Tercih Süreci
a) 12. sınıflara yönelik "Tercih Süreci" bilgilendirme çalışmalarının yapılması
EŞİTAĞIRLIK PUAN TÜRÜYLE ALIM YAPAN BÖLÜMLER http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002510_EYYTAYIRLIK_PUAN_TURUYLE_ALIM_YAPAN_BOLUMLER.docx
SAYISAL PUAN TÜRÜYLE ALIM YAPAN http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04051553_SAYISAL_PUAN_TURUYLE_ALIM_YAPAN.docx
SÖZEL PUAN TÜRÜYLE ALIM YAPAN BÖLÜMLER http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002510_SOZEL_PUAN_TURUYLE_ALIM_YAPAN_BOLUMLER.docx
TYT http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002510_TYT.docx
YABACI DİL PUAN TÜRÜYLE ALIM YAPAN BÖLÜMLER http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002510_YABACI_DYL_PUAN_TURUYLE_ALIM_YAPAN_BOLUMLER.docx
Yökatlas ve Meslek-üniversite-bölüm seçimi için tıklayınız-->>http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/icerikler/yokatlas-ve-meslek-universite-bolum-secimi_9611637.html
YÖKATLAS
DİL
ARAPÇA DİL VE EDEBİYATI http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002230_ARAPCA_DYL_VE_EDEB.docx
ARAPÇA ÖĞRETMENLİĞİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002231_arapcaoYret.docx
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002231_YNGYLYZCE_oYret..docx
MÜTERCİMLİK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002231_MUTERCYMLYK.docx
EŞİT AĞIRLIK
PDR http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002253_pdr.docx
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002254_SINIF_OYRETMENLYYY.docx
SOSYAL HİZMETLER http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002255_SOSYAL_HYZMETLER.docx
SAYISAL
DİL VE KONUŞMA http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002318_DYL_VE_KONUYMA.docx
DİŞ HEKİMLİĞİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002318_DYY_HEKYMLYYY.docx
FEN BİLGİSİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002319_fen_bilgisi.docx
FTR http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002319_FTR.docx
İLKÖĞRETİM MATEMATİK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002320_YLKOYRETYM_MATEMATYK.docx
TIP http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002321_TIP.docx
SÖZEL
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002340_OKUL_ONCESY_OYRETMENLYYY.docx
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002340_OZEL_EYYTYM_OYRETMENLYYY.docx
TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002340_TURKCE_OYRETMENLYYY.docx
c)Bireysel ve Grup Tercih Danışmanlığı yapılması
A) Ara sınıfların hafta sonu 1 gün son sınıf öğrencilerine ise 2 gün kurs yapılması öğrenci devamı açısından faydalı olacaktır.
B) Öğrenciye ders ve öğretmen seçiminde iyi bir şekilde rehberlik edilmesi.
C) Mümkün olduğunca hafta içinde öğrencinin dersine giren öğretmenin kursa girmesinin sağlanması ders bütünlüğü açısında faydalı olacaktır.
D)Öğrencinin kurslara devamının sağlanması için velilerle iletişim halinde olması bunun için kursa giren her öğretmene veli telefon listesi verilerek devamsızlık yapan öğrencilerin velilerine ulaşarak bilgilerin verilmesinin sağlanması
E)Öğrenci taleplerinin imkanlar dahilinde dikkate alınması
F) Kurslarda çokça alıştırma ve tarama testleri çözdürülerek konunun pekiştirilmesi sağlanmalı
G)Belli aralıklarla toplu denemeler yapılarak öğrencinin başarı durumunun takip edilmesi ve değerlendirilmesinin yapılması ,değerlendirmeden çıkan sonuç hakkında veliye bilgi verilmesi .