T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
SİİRT / MERKEZ - Siirt İbrahim Hakkı Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi

ERDEM 2 PROJESİ

1) EĞİTİM KOÇLUĞU

A)Okul müdürü ve ilgili idareciyle yapılacak çalışmalar

B)Müdürün başkanlığında ve ilgili idarecilerle beraber Eğitim Koçluğu ile ilgili okul öğretmen ve öğrencilerine tanıtım semineri ve bilgilendirme çalışması yapıldı.

C)Eğitim Koçluğunun değerlendirilmesi

a) Okul müdürünün görevlendirdiği idarecilerin öğretmenlerle görüşmesi

b)Rehber öğretmenin Eğitim Koçluğu gruplarıyla görüşmesi

c)Yapılan değerlendirmelerin belli aralıklarla  okul müdürüyle paylaşılması

D)Eğitim koçluğu gruplarının ve öğrencilerinin nasıl seçileceği ve öğretmenlerin gruplara atanması

a)11 ve 12. Sınıf öğrencilerinin geçmiş dönemdeki not ortalaması 70 ve üstü olan öğrencilerin belirlenmesi:

KOÇLUK LİSTE-ÖRNEK ÖĞRENCİ LİSTESİDİR

YENİ 11.SINIF KOÇLUK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002541_YENY_11.SINIF_KOCLUK.xlsx

YENİ 12.SINIF KOÇLUK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002541_YENY_12.SINIF_KOCLUK.xlsx

Öğrenci grupları ilk etapta 4-5 kişilik olacak şekilde ayrıldı. Daha sonra ihtiyaca bağlı gruplar revize edildi.(Öğrencinin devam etmemesi, öğrencinin kendi isteğiyle çıkması, öğretmenin öğrenci hakkındaki görüşü ve insiyatifi)

b)Okulumuzun öğretmen kadrosundaki branşları ve öğrencilerin alanları dikkate alınarak öğretmen dağılımı yapılmıştır.

E)Eğitim koçu öğretmeninin görevleri:

a)Eğitim koçunun öğrencilerle tanışması ve sürecin planlanması

b)Öğretmenin belirlediği gün ve saatte koçluk grubuyla görüşme yapması (Görüşme aralığı ayda 3 defa)

c) Eğitim koçunun grubundaki öğrencilerin velileriyle ihtiyaç dahilinde görüşmesi

d) Eğitim koçunun ihtiyaç duyması halinde grubundan sorumlu rehber öğretmen ve idareciyle görüşmesi 

F) Eğitim koçluğunda kullanılacak dökümanların oluşturulup öğretmene verilmesi

a) Konu takip çizelgesi(Güncel TYT AYT konularının bölümlere( SAY,SÖZ,EA,DİL) göre ayrılması

KONU TAKİP ÇİZELGELERİ  http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002604_KONU_TAKYP_CYZELGESY.docx

b) Soru takip çizelgesi(TYT AYT)

SORU TAKİP ÇİZELGELERİ

EA SORU TAKİP ÇİZELGESİ AYLIK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002635_EA_SORU_TAKYP_CYZELGESY_AYLIK.xlsx

SAYISAL SORU TAKİP ÇİZELGESİ AYLIK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002635_SAYISAL_SORU_TAKYP_CYZELGESY_AYLIK.xlsx

SÖZEL SORU TAKİP ÇİZELGESİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002635_SOZEL_SORU_TAKYP_CYZELGESY.xlsx

YABANCI DİL SORU TAKİP ÇİZELGESİ AYLIK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002635_YABANCI_DYL_SORU_TAKYP_CYZELGESY_AYLIK.xlsx

c)Öğrenci ve veli görüşme çizelgesi

ÖĞRENCİ GÖRÜŞME LİSTESİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002700_OYRENCY_GORUYME_LYSTESY.docx

VELİ GÖRÜŞME LİSTESİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002700_VELY_GORUYME_LYSTESY.xlsx

2) YKS

A) YKS sisteminin öğrencilere tanıtılması(öğrencinin alanlara göre ayrılıp seminere alınması

YKS -ÖĞRENCİ SEMİNERİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04005332_YKS_-OYRENCY_SEMYNERY.pptx

B) Öğrencilere "Ara Tatillerin ve Yarıyıl Tatilinin Değerlendirilmesi" ve "Zaman Yönetimi" seminerlerinin yapılması

ZAMAN YÖNETİMİ ve PLANLI ÇALIŞMA (1) http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04004107_ZAMAN_YONETYMY_ve_PLANLI_CALIYMA_1.ppt

C) Verimli ders çalışma semineri okulun tüm sınıflarına tek tek girilerek verildi.

D) Velilere yönelik YKS sisteminin tanıtılması

YKS -VELİ SEMİNERİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04005333_YKS_-VELY_SEMYNERY.pptx

"Verimli Ders Çalışma " "Akademik Başarıda Aile Faktörü" bilgilendirme seminerlerinin velilere verilmesi

http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04005330_VERYMLY-DERS-CALIYMA_SEMYNERY.pptx

E) Moral-motivasyon açısından YÖKATLAS Sistemindeki "TYT AYT NET SİHİRBAZININ "tanıtılması ve kullanılması

F) "Soru Çözme Teknikleri" "Deneme Kültürü Oluşturma" Semineri yapılması

G) "Sınav kaygısı "seminerinin yapılması

 

 

  

H) Bireysel ve Grup Rehberliği olacak şekilde görüşmelerin yapılması(öğrencilere ders  çalışma planının hazırlanması)

ÖRNEK DERS PROGRAMI ŞABLONU http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04004106_ORNEK_DERS_PROGRAMI_YABLONU.xlsx

I) Denemeler

a) Okul Deneme Ekibinin kurulması(Ekip Okul idaresi ,Okul Rehber Öğretmenleri , Temel Branşlardan birer öğretmen )

b) Ekibin deneme takvimini planlaması ve uygulaması

c) Yapılacak denemelerde ihtiyaca bağlı olarak "kelebek sisteminin" uygulanması

d) Yayınlarla irtibata geçilerek ücretsiz online denemelerin belirlenmesi ve öğrencilere duyurulması

e) Deneme analizleri: Öğretmenler denemeden bir hafta sonra öğrencilerle derste öğrencilerin talepleri doğrultusunda yapamadıkları sorularla ilgili deneme analizi yaparlar.

DENEME TAKİP ÇİZELGELERİ

AYT DENEME TAKİP http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04051711_ayt_deneme_takip.xlsx

TYT DENEME TAKİP http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002441_tyt_deneme_takip.xlsx

YAZILI TAKİP  http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002442_yazYlY__Takip_1.xlsx

İ) YKS Sisteminde Teknolojiden Faydalanma:

Öğrencilerimizin faydalanabilmesi adına okulun fiziksel-teknolojik imkanları doğrultusunda okulda "bilgisayar köşeleri" oluşturup güncel yks konularının video şeklinde bilgisayarlara yüklenmesiyle bilgisayarların öğrencilerin hizmetine sunulması .

YKS KONULARININ YILLARA GÖRE DAĞILIMI

TYT KONULARA GÖRE ÇIKMIŞ SORU DAĞILIMLARI http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002200_TYT_KONULARA_GORE_CIKMIY_SORU_DAYILIMLARI.docx

YKS KONULARININ YILLARA GÖRE DAĞILIMI http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002158_AYT_KONULARA_GORE_CIKMIY_SORU_DAYILIMI.docx


3) AFİŞ-BROŞÜR-PANO ÇALIŞMALARI

Hazırlanan afiş broşür pano çalışmalarının öğrencilerin okul içerisinde sık kullandığı birden fazla yerlere asılması

Yapılan Çalışmalar:

  •      Verimli ders çalışma ve Zaman yönetimi
  •      YKS sisteminin tanıtılması
  •      Öğrenciler arasında günümüzde popüler olan ve merak edilen üniversite bölümlerinin YÖKATLAS TYT- AYT NET SİHİRBAZI kullanılarak bilgilerin paylaşılması
  •      2020 TYT AYT güncellenmiş konuların bölümler (SAY SÖZ EA DİL) bazında koridorlara asılması ilgili sınıflara gönderilmesi
  •      Üniversite giriş sınavlarında son yıllara göre en çok çıkan konuların "SORU DAĞILIM GRAFİKLERİ" koridorlara asıldı. 

2019 TYT-AYT GÜNCEL KONULAR

2019 AYT EA KONULARI  

http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002049_2019_AYT_EA_KONULARI.docx

 2019 AYT SAYISAL KONULAR 

http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002050_2019_AYT_SAYISAL_KONULAR.docx

 2019 AYT SÖZEL KONULARI 

http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002050_2019_AYT_SOZEL_KONULARI.docx

 2019 YDS KONULARI 

http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002050_2019_YDS_KONULARI.docx

 2019-2020 TYT KONULARI  

http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002051_2019-2020_TYT_KONULARI.docx


4)KARİYER PLANLAMA VE TERCİH SÜRECİ

A) Kariyer Planlama:

a) "Meslek seçerken dikkat edilmesi gerekenlerle "ilgili öğrencilere seminer verildi.(link tanıtımı)

b) Ulusal Mesleki Bilgi Sisteminin tanıtılması ve kullanılması için rehberlik etmek (link-afiş-seminer)

C) Meslek Tanıtımları

Meslek tanıtımı rehberliği-->>http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/icerikler/meslek-tanitimi-rehberlik-calismasi_9567788.html

·         Meslek tanıtım videolarının öğrenci kullanımına sunulması

·         Meslek kitapçıları: İşkur'un oluşturmuş olduğu meslek kitapçıklarının öğrenciye sunulması

·         Meslek tanıtım kartlarının koridorlara asılması

·         Hem motivasyon hem de kariyer planlama adına mezun öğrencilerin okula davet edilmesi

             ·         Okulun imkanları dahilinde üniversiteyle irtibat kurtularak üniversite gezisinin planlanması 

04-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-202004-05-2020

MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ

 Mbs 1 http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002132_mbs1.pdf

 Mbs 2 http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002133_mbs2.pdf

 Mbs 3 http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002133_mbs3.pdf

 Mbs 4 http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002134_mbs4.pdf

 Mbs 5 http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002134_mbs5.docx

Meslek seçiminde 9 sihirli soru --->> http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/icerikler/meslek-seciminde-9-sihirli-soru_9585311.html

ALAN SEÇİMİ 

ALAN SEÇİMİ ÖRNEK DİLEKÇE

  • ·         10 ve 11. Sınıf öğrencilerinin sınıflarına tek tek girilerek alan seçimi hakkında bilgilendirme çalışması yapıldı.
  • ·         Öğrencilerin seçimleri konusunda branş hocalarıyla toplantı yapılması ve görüştürülmesi
  • ·         Velileri okula çağırarak alan seçimi konusunda bilgilendirmek
  • ·         Alan seçimiyle ilgili bireysel ve grup rehberliğinin yapılması
  • ·         Fen Bilimleri ve Matematik derslerinden branş hocalarının hazırladığı seviye tespit sınavı yapıldı.
  • ·         Alan seçiminde kullanılmak üzere "Örnek Hesaplama Motorunun " oluşturulması

 HESAPLAMA MOTORU http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002408_HESAPLAMA_MOTORUSON_HALY-2.xlsx  

  • ·         Alan seçimi dilekçesinin oluşturulması 

SEÇMELİ DERS (DÜZ LİSE 2019-2020) http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002408_SECMELY_DERS_DUZ_LYSE_2019-2020.xlsx

SEÇMELİ DERS 2019-2020 http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002408_SECMELY_DERS_2019-2020.xlsx

B)Tercih Süreci

a) 12. sınıflara yönelik "Tercih Süreci" bilgilendirme çalışmalarının yapılması

  • ·         Tercih süreciyle ilgili kavramların tanıtılması
  • ·         Tercih Listesinin oluşturulması
  • ·         Örnek tercih listesinin gösterimi

 HANGİ BÖLÜM HANGİ ALANDAN ALIM YAPAR

EŞİTAĞIRLIK PUAN TÜRÜYLE ALIM YAPAN BÖLÜMLER  http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002510_EYYTAYIRLIK_PUAN_TURUYLE_ALIM_YAPAN_BOLUMLER.docx

SAYISAL PUAN TÜRÜYLE ALIM YAPAN http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04051553_SAYISAL_PUAN_TURUYLE_ALIM_YAPAN.docx

SÖZEL PUAN TÜRÜYLE ALIM YAPAN BÖLÜMLER http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002510_SOZEL_PUAN_TURUYLE_ALIM_YAPAN_BOLUMLER.docx

TYT http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002510_TYT.docx

YABACI DİL PUAN TÜRÜYLE ALIM YAPAN BÖLÜMLER  http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002510_YABACI_DYL_PUAN_TURUYLE_ALIM_YAPAN_BOLUMLER.docx

                   b)YÖKATLAS tercih robotunun tanıtılması ve kullanılması

Yökatlas ve Meslek-üniversite-bölüm seçimi için tıklayınız-->>http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/icerikler/yokatlas-ve-meslek-universite-bolum-secimi_9611637.html

YÖKATLAS

DİL

ARAPÇA DİL VE EDEBİYATI  http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002230_ARAPCA_DYL_VE_EDEB.docx

ARAPÇA ÖĞRETMENLİĞİ  http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002231_arapcaoYret.docx

İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ  http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002231_YNGYLYZCE_oYret..docx

MÜTERCİMLİK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002231_MUTERCYMLYK.docx

EŞİT AĞIRLIK

HUKUK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002253_HUKUK.docx

PDR  http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002253_pdr.docx

PSİKOLOJİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002254_PSYKOLOJY.docx

SINIF ÖĞRETMENLİĞİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002254_SINIF_OYRETMENLYYY.docx

SOSYAL HİZMETLER http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002255_SOSYAL_HYZMETLER.docx

SAYISAL

BESLENME http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002318_BESLENME.docx

DİL VE KONUŞMA http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002318_DYL_VE_KONUYMA.docx

DİŞ HEKİMLİĞİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002318_DYY_HEKYMLYYY.docx

EBELİK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002319_ebelik.docx

ECZACILIK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002319_ECZACILIK.docx

FEN BİLGİSİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002319_fen_bilgisi.docx

FTR http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002319_FTR.docx

HEMŞİRELİK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002320_HEMYYRELYK.docx

İLKÖĞRETİM MATEMATİK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002320_YLKOYRETYM_MATEMATYK.docx

MİMARLIK http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002321_mimarlYk.docx

TIP http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002321_TIP.docx

SÖZEL

İLAHİYAT http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002340_YLAHYYAT.docx

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002340_OKUL_ONCESY_OYRETMENLYYY.docx

ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002340_OZEL_EYYTYM_OYRETMENLYYY.docx

TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ http://siirtibrahimhakki.meb.k12.tr/meb_iys_dosyalar/56/01/974260/dosyalar/2020_05/04002340_TURKCE_OYRETMENLYYY.docx

 c)Bireysel ve Grup Tercih Danışmanlığı yapılması 

 

5) DYK ÇALIŞMALARININ FAYDALI OLMASI İLE İLGİLİ ÖNERİLER

A) Ara sınıfların hafta sonu 1 gün son sınıf öğrencilerine ise 2 gün kurs yapılması öğrenci devamı açısından faydalı olacaktır.

B) Öğrenciye ders ve öğretmen seçiminde iyi bir şekilde rehberlik edilmesi.

C) Mümkün olduğunca hafta içinde öğrencinin dersine giren öğretmenin kursa girmesinin sağlanması ders bütünlüğü açısında faydalı olacaktır.

D)Öğrencinin kurslara devamının sağlanması için velilerle iletişim halinde olması bunun için kursa giren her öğretmene veli telefon listesi verilerek devamsızlık yapan öğrencilerin velilerine ulaşarak bilgilerin verilmesinin sağlanması 

E)Öğrenci taleplerinin imkanlar dahilinde dikkate alınması

F) Kurslarda çokça alıştırma ve tarama testleri çözdürülerek konunun pekiştirilmesi sağlanmalı

G)Belli aralıklarla toplu denemeler yapılarak öğrencinin başarı durumunun takip edilmesi ve değerlendirilmesinin yapılması ,değerlendirmeden çıkan sonuç hakkında veliye bilgi verilmesi . 


6)ÖNCÜ ŞAHSİYETLER

  • ·      Örnek şahsiyetler çalışmasıyla geçmişten günümüze yaptıkları ve yaşantılarıyla örnek teşkil eden kişilerin hayatlarını belgesel olarak öğrencilerle izlemek ve bu hayatlarından değerlendirme – çıkarım yapmak amaçlanmıştır.
  • ·      Bu sayede yaşantısıyla örneklik teşkil eden kişileri daha yakından tanıyor ve bu kişilerin hayatta başarılı olma şekillerini öğreniyoruz. Öğrenilen bu bilgileri yaşantımıza aktarıp, bir nevi geçmişin şimdi ve geleceğimize aydınlatmasını sağlıyoruz.
  • ·      Çalışmaya katılacak öğrenciler öğretmenlerin tavsiyesiyle öğrencilerin talepleri doğrultusunda her sınıftan belli sayıda seçilerek 25 kişilik toplamda 2 grup olacak şekilde belirlendi. Bu gruplarla her hafta bir şahsiyetin hayatını izleyip değerlendirmesini sağlıyoruz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 04.05.2020 - Güncelleme: 31.03.2022 10:20 - Görüntülenme: 2847
  Beğen | 6  kişi beğendi